Kızlar 6bucuk aylik olduk yaklaşık 5 6 gündür similac 2 numara kullanıyoruz sadece mama ile besleniyor ama kabız oldu. Hergun yine yapıyor kakasini ama kıvamı katı. 4 gun ust uste ev yapımı labne ve yumurta sarısı verdim o mu yapti yoksa mamadanmi bilemiyorum. Similac 2 kullanip kabızlık sorunu yaşayan var mi ??