Selam kızlar biz ek gidaya gectik 10 gun olacak iste ben yogurt verdim ilk baslarda doktorun dedigi gibi sonra pure sonra corba simdi kahvaltiya geciyoruz fakat bunlari ben ilk yogurtu cay kasigi sonra tatli ve yemek kasogi olarak verdim fakst dun corba yaptim ben artik normal yer diye baya verdim ve istiyordu da agliyordu vermeyince bir zararı olurmu acaba ya siz nasıl yapıyorsunuz ek gıdalarınızı ilk basta nasıl yaptınız yada