Gerçekten anlamıyorum. Bazı doktorlar ne olursa olsun 6 ay diyor. Bazıları 4 de başlatıyor. Bebeğim böbrek bağırsak gelişimi 6 ay da kendimi tamamlıyorsa neden 4. Ayda başlanıyor.
kuzenim ilk çoçuğu 6. Ayda başladı. Sadece anne sütü alıyordu. 2. Bebeğine 4.5 ayda ek gıdaya başladı. Neden 2. Çocuk erken başladın abla dedim. Çok özendim ilk çocuğa hiç yemedi erken başlayınca herşeyi yiyorlar dedi. Arkadaşları hep öyle yapmış
Neyin doğru olduğunu anlayamadım, sizler ne düşünüyorsunuz