Kızlar size başından geçen kötü bir süreçten bahsedeceğim eğer bebeğinde bu rahatsızlık olan veya çevresinden olan varsa belki faydası olur çünkü bu rahatsızlık herkesin bildiği yaygın olan birşey değil..
Bebeğim 39+0da normal doğumla dünyaya geldi çocuk doktoru baktığı anda laringomalizi adında bir rahatsızlığı olduğunu anne karnında gırtlağındaki kıkırdakların tam gelişmediğinden kaynaklandığını ortalama 6 ay ile 1 yaş arasında kendiliğinden geçeceğini herhangi bir tedavi gibi birşeye gerek olmadığını söyledi, bebeğimde devamlı hırıltı ve hıçkırık tarzı sesler oluyordu bu zamana kadar 3 farklı hasta çocuk doktoruna götürdüm hepsi aynı şeyleri söyledi korkulacak birşey değil bebeği rahatsız eden bir durum yok sadece kıkırdaklar gelişmediğinden dolayı hırıktı tarzı sesler çıkartıyor bunun ilacı zaman dediler bende ne kadar kafama taksamda zamana bırakıp geçmesini bekliyordum…
Ta ki bebeğimi üşütme belirtileriyle 5,5 aylıkken acile götürene kadar… marmara acile götürdüm hasta çocuk doktoru muayene etti kbb bölümüne kons etti. Kbb doktoru muayene etti bronoskopiyle baktığında ameliyat olması gerektiğini bebeğim her nefes alışverişi ona rahatsızlık verdiğini söyledi hayatımın şokunu yaşadım çünkü bu zamana kadar götürdüğüm 3 farklı hasta çocuk doktoru bebeğime rahatsızlık veren bir durum olmadığını söylemişlerdi daha sonra çok iyi araştırarak 2 farklı kbb doktoruna götürdüm onlarda muayene ettiklerinde aynı şekilde ameliyat dediler bebeğim 1 hafta içerisinde ameliyat oldu şuan çok şükür sağlıklı ciddi bir rahatlama yaşadık keşke önceden olsaymış diyorum yavrum resmen 5,5 ay boyunca eziyet çekmiş düşündükçe üzülüyorum..
Yani aslında sizlere iletmek istediğim şey lütfen sizin ve çevrenizde laringomalizisi olan bir bebek varsa kesinlikle iyi bir kulak burun boğaz doktoruna götürün çünkü bunu hasta çocuk doktorları anlamıyor kendiliğinden geçiyor diyorlar çıkarttığı hırıltıya ve beslenmesine bakarak yorum yapıyorlar asıl net teşhisi kbb koymasını gerekiyor!!
Rabbim bunun hastalara şifa versin, rabbim dermansız dert vermesin, rabbim kimseyi evladıyla sınamasın amin🤲🏻