Leyla2763 Kızlar işten cikarildm işkur isislik maaşı veremeyecegini söylüyor bugün mesaj aldım son 4 ayda sigortalı görünmüyormusum ama ücretsiz izne ayrılmıştım ne yapabilirim bununla ilgili bilgisi olan lütfen yazsn
koalanin Leyla2763 bende doğumdan sonra iznim bitince ücretsiz izin kullandım sonra işten çıkarıldı ama iskur işsizlik ödüyor yaklaşık 5 ay ücretsiz izindeydim doğum izni haric
Deletedmom4444 Leyla2763 Tazminat davasi acamiyormusunuz.İsten cikarilma sebebiniz neyada ciksrtinca size tazminat odediler mi ?