Boncuk-anne bende öyleyim şuan , bebeğim 4 aylık 3 aylıkken Temmuz ayında oldum Ağustos da olmadım 17 gün geçti normal 28 günlük döngüme göre hesaplayınca sezeryan olmuştum , içimde acaba hamilemiyim gibi şüpheler dolaşıyor oysa korunmalı ilişki ama şüpheliyim yinede