pinar5595 2 ay 10 günlük bebeğim var. Her sabah 5 te gazı olarak uyanıyor ve saat 10 a kadar zorluyor. Biogaia ve sab simplex kullandım. Başka önerebileceğiniz gaz damlası var mı
Gams pinar5595 bizde onları kullanıyoruz. Aynı saatlerde vermeye calısın. Ben öyle yaptıktan sonra geçti bizimde 6 da uyanırdı ınlıyerek içim giderrdi. Birde süt ürünlerini patatesi filan yemıyorum oda etkıledı yedıgım an gene kıvranıyor. Deneyin bence sizde