Kızlar ben emziriyorum fakat şaldır şuldur süt gelmiyor emme işlemi bitince bebek hala aranıyor ki bide bu memede ne var anlamıyorum koyuyorum pııt sakinleşiyor bide uyuyor mama veriyorum sütümde bugün yatağa akmış bebiş çiş yaptı zannettim 😂 sütüm çok olsa aranmaz bebiş dimi napmalıyım sağayım mı makineyle ?