EtiPetito Mom544154 napıcaz böyle bilmiyorum en sevdiğim şey gezmektir artık ondan bile zevk alamıyorum
Mom544154 EtiPetito aynen eşimle en sevdiğimiz şey gezmek ama burnumuzdan getiriyor. Benimki artı olarak bebek arabasınıda sevmiyor bindiremiyoruz
EtiPetito Mom544154 bizim de öyle.. max 5dk falan duruyo sonra sıkılıyo. Hayır doğduğundan itibarende gezdirdik yani nasıl alışmaz anlamıyorum
Ezgialp 2papatya yarım saatcik uyudu burda post açtırdı bana vicdansız bebem şu an kucağımda uyuyor post iptal 😂