zynn Merhaba kızlar. Bebeğim 5 aylık 2 hafta sonra deniz tatiline gideceğiz, fakat bu bizim ilk tatil deneyimimiz. Yanımıza neler alalım neler gereksiz olur. Mesela güneş kremi 6. Aydan önce kullanılamiyor farklı bir şey almalı mıyız? Aydınlatan olursa sevinirim 🐣
Woody zynn bence güneş kremi alın 🙄 uv korumalı mayo, bol müslin, sinek koruyucu, puset içşn sineklik
Laden zynn ben şöyle bir liste yapmıştım daha önceki tatil tecrübelerime dayanarak. Size de atayım belki faydası olur🌺
zynn Woody Korumalı mayo ve şapkam var İzmir’de oturuyoruz almıştım gidersek diye. Gittiğimizde 5,5 aylık olacak sürmeli miyim güneş kremi?
Minis Uv korumalı uzun kollu mayo ve şapka mutlaka alın. Bol bol muslin örtü alın. Ates ölçer, ates düşürücü, vitaminleri, akşamları serin olabilir ona gore kıyafetler, sinek kovucu
zynn Minis Uzun da kısa kollu da almıştım . Şapkasını da almıştım. Sinek kovucu da sipariş vermiştim geliyor. Evet akşamları dert sabahları dert 😅 boyun simidi mi daha rahat peki oturmalı simitler mi. Malum yeni yeni oturuyor o da destekli
Woody zynn ben yüzüne sürmüştüm o aylarda. Cildi hassas. Yansa daha kötü olur diye dusundum. Vucuduna sürmedim. Tam kapalı mayo giydirdim hep
Minis zynn ikisini de almıştım ben 6 aylıkken boyun simidinde duruyordu. Sonra hiç taktirmadi. Ikisini de alırsanız garanti olur sanki.
Ezgiiiiii zynn yanına bol zıbın uzun kollu takımlat çorap 3-4 tane müslin bez normal bezi alt açma örtüsü oslak mendil serum fizyolojik kullandığı d ve demir damlaları kulak çubuğu şapkalar ceket alabilirsin hepsini de kullanıyorum şuan ve mutlaka calpol al yanına ilk iki gün ateş yapabiliyor deniz bi denize giderken bi de gece yatmafan önce calpol verdim ilk 2 gün tedbir amaçlı
zynn Ezgiiiiii Aynıymış bebeklerimiz. Denize saat kaç gibi soktunuz bir de boyun simidi mi kullanıyorsunuz. Şuan tatildesiniz sanırım. 6 aydan önce güneş kremi önerilmiyor diye emin olamamistim ona da
zynn Woody Ben de uzun kollu da kısa kollu da aldım uv korumalı. İzmir’de birkaç defa götürdüm yazlığa ama ayaklarını soktum sadece, deniz soğuk geldi. Şimdi komple girecek alayım bari bende bı tane
Minis zynn ahaha sen bide sahile inerken gor😂 birde ben çok cicili bicili elbise götürmüşüm, kolları omuzları falan yanar diye korkumdan hiç bildiremedim yanardı da gerçekten, boşuna git gel yıla kurut oldu
Ezgiiiiii zynn ben kucağımda sokuyorum kızım boyun simidi kullanmıyorum çünkü daralıyor sıkımtıya gelemiyor güneş kremini de mecbur kullanmak zorundayım çünkü kızım çok beyaz en ufak bir tutmada bile kıpkırmızı oluyor
Ezgiiiiii zynn ikindi vakti gidiyoruz biz denize 4-5 arası çünkü anca ısınıyor deniz sıcacık oluyor 😇
zynn Minis hahaha 😅 yani ben ana kucağını falan götürelim diyorum eşime sahilde rahat ederiz diye ama çok mu abartı bilmiyorum bir arkadasim öyle yapmıştı. Tatil mi olacak zulüm mu bilemedim şimdi 😅😅 ama insanin yine götüresi geliyo ki ya bı tane de olsa foto çekiliriz falan diye 😊
Bal-yanak-dru Ben 4 aylık kızım ile gittim tatile sorunsuz geçti güneş kremsiz çok zor hemen yanıyorlar gölgede durmamıza rağmen eşya olarak zıbın mayo havlu müslin şapka güneş kremi kullandığı ilaçlar sinek koruyucu bebek arabası puset kıyafet olarak bir çok şey götürdüm çoğunu giyemedi sıcaktan sadece kullandığım renkli zıbınlar oldu gece üşür diye korkuyorsanız yanınıza bir kaç uzun kollu alın ama ben giydirmedim gece gündüz zıbın ile idare ettik
zynn Bal-yanak-dru Yani İzmir’de oturuyorum Antalya’ya gideceğiz. Sıcak yerler ama tabi Eylül’de olacağı için biraz akşam belki serin olabilir diye alırım muhtemelen birkaç uzun. evet güneş kremini söyleyeyim ben de madem dediğiniz gibi.
Verammmm Bal-yanak-dru bizde tatile gitmeyi düşünüyoruz ve bebeğim 4 aylik olcak zorlandınız mi ve güneş kremi sürdünüz mü siz