Ozgealpm pışpışlayarak, siz şimdi emzirirken pışpışlayın alışınca buna o da uyku sinyali olarak algılanacak. Bizde şu an bu süreçteyiz anneme bırakıcam. İki gün babasına uyutturdum pışpışlıyoruz uyuyor. Ya da biberon vererek uyuyun karnı tam doyunca meme istemiyorlar