NazlAnne anlıyorum yardımcı olmaya çalıştığınızı “kesinlikle “ demenize şaşırdım doktorların bile kesin gözüyle bakmayacağını düşünüyorum. Sadece size değil zarar görmedim diyen herkes için zararı bebeğe ve hemen çıkacağını sanmam. Annelerimiz de boyamış herkesin kendi tercihi, ben de çok istedim ama dayanıyorum önceliğim bebeğim çünkü