Tosbik3056 mom54546 mantıklı Bişey dimi benimkide ağlayarak istiyor ama istediğini vermezsem daha çok ağlıyor ne yapsam acaba
mom54546 Tosbik3056 bu aylarda böyle olması normal ama sen ona hayırı öğret her ıatedıgını vermemeye calis anlar zamanla
Tosbik3056 mom54546 haklısın canım ama eski koliklerden olduğu için istediği olmayınca bildiğin yaygara koparıyor sanki dövmüşüm gibi
mom54546 Tosbik3056 benimki de oyle peki canım gelişimi ne durumda poatuöu görmüşsğndür belki kızım hala isminr bakmıuo ara ara bakıyor hala bay baya grl falan yapıyo aradabı komut alıyo sşzde durumlar nasıl
Tosbik3056 mom54546 ara ara bakmaması normal cnm hiç bakmazsa sorun var bay bay güle güle alkış yapıyor gel gel yapıyo
Tosbik3056 mom54546 çocuk doktoruna kontrole götür canım kafana taktıysan Bi sor doktora ona bakarsan benimki 13 aylık olcak ne emekliyor ne yürüyor ben napıyım 😅
Sirius-10 Ah bizim de 11 ay 10 günlük aynı bu şekildeyiz sürekli meme istiyor iştahsızlık çok fazla bana yapışık gezmek istiyor bütün gün 😩 hep bi huysuzluk hep bi mutsuzluk hali🤷🏻♀️ Cidden çok yorucu zaten alerjikti kolikti büyüyünce de bunlar çıktı 😟
minniegibi-amadegil Sevmgl tüylerim ürperdi ıyyy aynı günde aynı postu (postun içeriğinde biraz değişiklik var) ben açmıştım. Sinirlerim tepeden aşağıya inmiyordu. Bizimki de aynı durumdaydı. Şuan 2 gün önce 16. aylığa adım attı, tekrar başladı 🤦🏼♀️