Htctpc Ben tek ucmuşdum kızım ozaman 3 aylıkdi bebek arabasıyla pusetle gittim. Gitmez olaydım. Yolculuk Ankara’dan Düsseldorfa. Uçağa binmeden önce bebek arabasını poşete koydum puset sığmadı o nu da aldılar. Düsseldorf varinca ucakdan inince sandim ki bebek arabasını hemen getirirler ama yok gelmedi. Sonra bebek kucağımda uyuyordu sırtımda bebek cantasi.. Pasaport kontrollü de rica ettim çantamdan alabilir mi diye çünkü elim boş değildi. Sağolsun lar yardımcı oldular. Bagaj yerine geldim bavulu bekledim ilk başda sandım bebek arabası da ayni yerden gelicek ama yok. Sonra bavulum geldi birisinden rica ettim alabilirmi diye aldı sağolsun. Sonra devam bekledim ama bebek arabası gelmedi. Soruşdurdum taaaaaaa başka yerden geliyormuş. Bavulu birisine emanet ettim gittim o yere bebek devamlı kucağımda. Orda 10 dk bekledim en son tüm bebek arabaları üstüste koymuşlar getirdiler. Neyseki birisinden yine rica ettim kurması için. Sonra gittim bavulu aldim cikdim.. Annemler vardı başladım ağlamaya çünkü çok yorucu geçmişti. Size tafsiyem yanliz ucacaksaniz kanguru alışdırırın. Biraz uzun oldu kusura bakmayin