CansuReis Aması lekeleniyorum kızlar normal mi bu daha önce yaşamadım bildiğiniz regl döneminin bitişinde kahverengi olur ya öyle,dün vardı biraz bugün de oldu.
Woody CansuReis dün açtıgınız kahve falı postuna hamilelik konusu diye girdiğimi belirtmiştim. İlk sinyaller geliyor 😀 Şaka bir yana hap, spiral vs yoksa doktora görunun bence