sling de kanguru da kullandım. sling ilk aylarda çok iyiydi ama hareketlendikçe durmamay başladı kanguru aldım. başta hiç sevmedi sürekli ağladı. bıkmadan bir iki gün ara verip tekrar denedim en sonunda o da alıştı sürekli kanguru kullandım çok rahattı. şuan 9.5 aylık dışarıya dönük olmadığı için sevmiyo bebek arabasında daha mutlu 😅