Arkadaşlar merhaba.bisey sorucam sizlere oğlum iki gündür kusuyor 1 gün tam 6 7 defa kusti ve biz kusunca hemen acilden hastaneye gittik .doktor 3 tane dil altı hapı ve ve antibiyotik yazdı gönderdi. Aslında serum takmamiz lazim diyip oglim durmadigi icin yani cok ağladığı icn istemedi .Bida olursa kusma falan gelip o zaman takarız dedi.sonra eve geldik gece falan gayet iyiydi.dun aksam uzeri tekrar iki defa kusma olunca biz yine götürdük ve nöbetçi doktor bi iğne yaptırdı bulantı ignesymis güya. Bide çocuğa lagma
yaptilar isal olsun diye .isal olucakki midesi rahatlasinmis.eve de 2 tane latma yazip gönderdiler.ve oğlumun şimdi yine sanki midesi bulaniyo gibi birazcık kusti.hic bisey fayda etmiyo .basına gelen var mu acaba nolur bi yardim edin ya?