Aizat 5,5 bebeklerinize hangi numarali bezi takıyorsunuz ? İlk çoçuk tecurbesizlik 😂 ben 2-3 kulaniyorum
Miaydin Aizat 3 kullanıyorum ancak 4 de denedim oldu bebişin bacak ve poposuna bağlı sıkmasın ama büyük de olmasın büyük kullandığında da yürümede bozukluk yapıyormuş diye biliyorum .
Asl90 Bebeğin bacaklarına bağlı biraz benim oğlum o kilolarda 3 ve 4 kullanıyordu yanlış hatırlamıyorsam
Eymenegeli Ben 2 numara kullaniyorum demek amacli 3 numara aldim oda oldu elimdeki bitince 3u kullanacagim 🤗