Birsen2 Dogum yapalı 4 ay oldu dün regl oldum genellikle 6 aydan sonra başlıyor diyorlar kötü Bi şey mi acaba bilgisi olan yazabilir mi
BurcuKucuk Birsen2 lohusalığım bittikten 11 gün sonra oldum. Kimi de 2 sene olmuyor. Yani biraz bünye ile alakalı.
Mlkko Birsen2 lohusalığım bitince oldum. 1 sene düzenli olması düzensiz olması ya da hiç olmaması normal
Melekkizimmzeynep Birsen2 40 im çıktıktan 3 gün sonra oldum cnm doktora da kontrole gitmiştim çok iyi dedi bi sıkıntı olsa söylerdi