Ezgiasya Kızlar bize köpük gibi birsey verdiler asla karto’ bardak koymayın dediler bugün de klips alınacak o köpük gibi şeyde bitti bir gün için almayı gerekli görmedim karton bardağı kesip koysam zararı olur mu
ikizbabymom Ezgiasya niye öyle bişey söylediler ki herkes koyuyo p.tesi oğlum da sünnet olcak bende merak ettim
Zhnce Ezgiasya bize direkt adam kendi karton koydu nas yapılacağını gösterdi 4 5 gun öyle bardak kapattık ama size niye koymayın dediler bilemedim valla Bi sorun bence doktoruna
ebrugorgel Ezgiasya bence doktorunuza sorun nedenini bizi bardak kurtardı valla beze değmesini engelliyor 1 hafta koydum ben sürekli değiştim çöl rahat ettik
Slmnese 1 haftaya yakın karton bardak koyduk bir sıkıntı olmadı. Ama sona doğru karton bardak testislerinin altını tahriş etti buna dikkat ederseniz bir şey olmaz diye düşünüyorum. Doktor bize de koymayın demişti. Oğlum hiç durmadığı için koymak zorunda kaldık
Mom44454 Bizim doktorumuz kendi koydu karton bardağı bize de devam edin iyileşene kadar dedi çook fayda oldu oğlum yürüdüğü için
Lale111 Karton bardagın dudak değen,sert ve kesici olmayan tarafını koyduk biz ,cok rahat ettik. Krem sürdük ama yinede sürekli süremiyorsn neticede ilaç onlarda. Beze yapışmasından korkuyordum cok şükür olmadı . Sadece bardagı cok sık değiştirmek lazım
covirgin Ezgiasya biz bardak falan koymamıştık merhem vardı onu sürdük bezledik sıkıntıda yaşamadık çok şükür
Portakalkokusu Bize de gerek yok birşey olmaz katmayin dediler de emeklemeye çalışırken falan çok sürttü beze çok ağladı ilk 3 gün kattım çok hassas olduğu için diğer gün ise krem vermişti kremini beze sürdüm orası kaygan olsun diye sonuçta hassas ya boşa acı cekmesinler yani bir karton bardaktan ne olabilir bide büyük bez almıştım ben daha iyi oldu . Bide karton bardak pipisiyle kakasının da temasını engelliyor
Yesillimon Ezgiasya Ben kullanmadim bir numara büyük beden bez kullandim bir sıkıntı olmadi doktor da zaten koymayin demisti.
Slmnese Ezgiasya hayır değildi bizimki. Dikişliydi sünneti. Bir gün sonra gittik pipinin çevresinde sargılı bir parça vardı onu çıkartmaları için onu çıkarttıktan sonra ben dayanamadım karton bardağın alt kısmını kesip koydum hep. Çünkü oğlum 2 yaşında ve çok hareketliydi bi yere çarpacak acıyacak daha fazla diye 1 hafta karton bardak koydum. Her bez değiştirmede de değiştirdim bardağı. Malum işeyince ıslanıyor yamuluyor bardak .
Slmnese Slmnese bu arada ağız değen kısmı tenine temas edecek şekilde koydum kesilen kısım beze değdi. Kaka falan yaptığında pipisine bulaşmıyordu. 1 hafta sonuna doğru bardak tenine çok sürtüldüğü için ( oğlum çok hareketliydi muhakkak ondan) kızardı teni ona da pişik kremi sürüp öyle hallettim. Bezi de bir numara büyük aldım