Canogluss Sallayarak uyutuyorsa o yüzden olabilir,kızım 23aylik,bı kaç ay önce monosteri yatak aldık,çok dağınık yattığı için mecburen aldık beşikte rahat etmiyordu,nyse yatak onların girip çıkacağı şekilde alçaklıkta olduğu icn arada isim olunca çok yatagina uyu diyorum gidip yatıyor,yada bazen ben bişey demeden çıkıp yatıyor,bazen oturma odasında oyalnirken uyuyor,.ben sallamadim hic.gazli zamanlarında bile sabahladim ama sallamadim…şimdi uykusu geldiği zman bulduğu yerde kendi kendine uyuyor ,isim yoksa kucağımda kokusunu çeke çeke uyutuyorum,birlikte ninni söylüyoruz 😍