Ebrarkl bu sezon lc aşırı pahalı gerçekten. e bebekten ve defactodan aldım canım
e bebekten kot 30 lira, üstler 20 lira, kazak 30 lira, pijama takımları 20-30 lira
defactodan da 4 takım aldım 50-70 arasıydı onların fiyatı da
hepsini trendyoldan aldım bu arada mağazada bulmak zor uygun fiyatlıları