MiracAlpinveUmutunAnnesi 1prens1prensesannesii Keşke saklansa. Ama ben saklanabileceğini düşünmüyorum biz oluyo sonuçta tadı değişir galiba bilgimde yok bir fikir sadece.
esrasyaa 1prens1prensesannesii kaynanam koyuyor her sene tadinin degismedigini soyluyor. Ben internette sıcakken konserve yapildigini gormustum denedim olmadi tadi cok kotuydu
Brsnysr 1prens1prensesannesii Saklanır ama püf noktası çıkarınca diyelim bir kase için azıcık su ve 1 kaşık şeker ile kaynatıp çözülmeye yakın aşureyi içine koyarsanız ilk günkü gibi oluyor değilse görüntü bı hos
1prens1prensesannesii MiracAlpinveUmutunAnnesi bir kaçyer de okudum aslında ama çok kararsız kaldım. Ama koyulsa güzel olur yaa
Barlasb10 Annem koyuyor yaptığından ben sevmediğim için tadını bilmiyorum ama babam pimpiriklixir tadı kötü olsa yemez diye düşünüyorum 🤷🏼♀️
Barlasb10 1prens1prensesannesii derin dondurucu için olan saklama kaplarına koyuyor çözdürmek içinde hep yaptığımız gibi dışarıda bekletiyor
Brsnysr Ben yaptığım da küçük kavanozlara da vakumluyorum oda bir müddet gidiyor ama çok iyi vakumlanmasi lazım kapagin yeni olması zira şekerli olunca ekşime yapio