Bebegim 8inci ayina girdi ve ortada kaldik.nasil ne yapacagimi kestiremiyorum artik.duzeni nasil kurucaz bilmiyorum.tam guzel 2 uyku 1kisa uyku gidiyordukki yeniden bozulduk.nasil uyutmam lazim 2 az 3.cok geliyor.8den once uyurda 3.yu yine ya kisa uyuyup uyaniyor yada uyumuyor zaten.saştim kaldim.bide diş cikariyor.allah allah.