silamtb Canım annelerim günaydın. 2,5 aylık oğlum var. Ayak baş parmağının tırnağı batmış herhalde etine. Tırnağının kenarı şişmiş. Onun için ne yapabilirim bana yardımcı olabilir misiniz güzel annelerim❤️❤️❤️
dontsleppyunhappy silamtb canım geçmiş olsun. Bi antibiyotikli krem vardı bende doktor vermişti onu sürüp çorap giydiriyordum o iltihabı alıyordu. Sonra tırnakları sertleşiyor ya oda geçiyor.
elifineylulu silamtb İltihaplı değilse müdahale gerektirmez kuzum benim kızımda da vardı kendiliğinden tırnak yeniliyor ama iltihaplı ile bol bol ayağını havalandır çok sıkı çorap giydirmemeye dikkat et birde temiz tut orayı krem sür tırnağını da bir süre kesme
Mys01-01 silamtb merhaba benım kızımda 4 aylık doğalı var doktor iltihaplı olmadığı sürece krem vermiyoruz dedı genelde genetık oluyor dedı esımın sülalesinde var sıkı corap giydirme cok sık havalandır keserken kare sekılde kes zamanla sertlesıp düzelecek dedi