Dün akşam üzeri test yaptırdık pozitif çıktım akşam eklem ağrılarımdan hiç uyuyamadım ağır geçiriyorum açıkçası dün akşam hastaneye gitmeden önce oğluma çok sarıldım öptüm dün akşam öptüm çorba içtiğim kaşıktan onada içirdim soğuk su içmiştim soğuk algınlığı diye düşünmüştük malesef covid olduğum gerçeğini öğrendik oğlum 1 hafta sonra 11 aylık olucak emiyor korkuyorum emzirmeye acaba onada geçmiş midir endişesi beni yiyip bitiriyor 🥺