Oykuaygun Bu aralar çok fazla gaz çıkarıyor, bazen çıkaramadığında ağlıyor bu mamadan kaynaklı olabilir mi?
manicurist Oykuaygun o gaz anne sütündede oluyor mamadanda oluyor Ben bacagımın üstüne oturtuyorum sırtına vuruyorum hemen atiyor gazını
manicurist Oykuaygun gaz çıkartması iyi birşey ama Bizimkide 5 aylık hem üstten hem alttan gazını çıkartır