Arkadaşlar bebeğim 18 ağustosta doğdu normal doğumla ,hala hastanedeyiz,ilk dışkısını hala yapmadı onu bekliyoruz ve doğdunda güzel emmişti ama sonra emmeyi kesti verdiğimiz mama ve sağdığım sütü kustu durdu arada ama bir saatte bir bişekilde beslemeye çalışıorm ,genelde hep uyuyor zorla uyandırıyorum ,başına benzer durum gelen varmı ne yapabilirim mekonyum denilen kaka nın atılması için ve beslemek için ayrıca ekbise kalınlığı ne olmalı