Sahraligunler Eli sürekli olarak ağzında son zamanlarda yetmiyor gibi ağız mediklerinde ağzına basıyor doktora götürdüm diş dedi aşıri hzuursuz eli agzinda ağlıyor ben evde yaptığınız diş kürleri var mı acaba yada neler yapabilirim
Pekmeziletahin Canım bazı annelerimiz bitkisel karışımlar yapıyor yazan olur muhakkak benim kızım da ilk dişlerini çok erken çıkardı ben eczaneden jel almıştım dolapta bekletip belirli saat aralıgında sürüyordum biraz rahatlıyordu