ilknurcelik 3,5 aylık bebeğim ana kucağında bende tuvaletteydim salona bir girdim bebeğim halının üstünde yatıyor. Hafif ağlıyordu beni görünce çok ağlamaya başladı hiç bir yerinde kırmızılık veya morluk yok halı kalın zaten ama çok korkuyorum yeni emzirmiştim. Benim bebeğim çok kusar yine kustu iki kere uykusu geldş uyuyor şimdi tam uyku saati. Napsam hastaneye gitsem mi? Hala elim ayağım titriyor
Alihaninannesi ilknurcelik dustuktwn sonra 2 saat uyutulmamasi gerekiyor ve gozlem altinda tutun goz bebeklerini hareketlerini tepkilerini
Emine ilknurcelik geçen oğlum da koltuktan düştü doktora götürdük film çekti ama çok aşırı fışkırarak kusarsa sorun olur demişti boşa telaş yapmışsın dedi
Nulufer25 Öncelikle sakin olun. Bu aylarda kıpırdamaya başladıkları için yere minder bırakın çocuğu üstüne koyun yüksek yerlere bırakmayın kesinlikle . Çocuğu doktora götürmekte yarar var. Nasıl ne şiddet ile düştüğünü bilmiyorsunuz. Bence götürün çünkü bildiğim kadarıyla çocuklar da düşme göz kaymasına bile neden olabiliyor
Frida Nulufer25 benim annem de beşikten düşmüş dediginiz gibi gözlerinde problem var titreyerek bakıyor gözleri. Bence bir şey olmamıştır ama tedbiri elden bırakmayın yine de...
themaths Bence uyutmayın hatta bir doktora gidin böyle durumlarda tedbir amaçlı uyutmuyor doktorlar.Yada cocugunuzu gözlemleyin uyurken
Alpgdd Benim bebeğim de 27 günlükken düştü. Puset yerdeydi. Emzirince sakinleşti hareketlerini gözlemledim. Şimdi pusette uyuyakaldığı zaman kanepeyi açıp ortasına koyuyorum. Uyanıkken tek bırakmıyorum.
Alpgdd Benim bebeğim de 27 günlükken düştü. Puset yerdeydi. Emzirince sakinleşti hareketlerini gözlemledim. Şimdi pusette uyuyakaldığı zaman kanepeyi açıp ortasına koyuyorum. Uyanıkken tek bırakmıyorum. Pusette hareket edince kaymıştır çok şiddetli çarpmamıştır ama içinizin rahat etmesi için doktora götürebilirsiniz
ilknurcelik Kızlar tşkler yorumlar için şimdi uyandı kendiliğin gülücük saçıyor çok şükür Allahın izniyle birşey olmaz inşallah
Dorukegeninannesi ilknurcelik eğer keyfi yerindeyse bişey olmaz sürekli uyku hali fılkırır tarzda kusma boş bakma gibi bulgular olursa götürün acile ben acil hemşiresiym keyfi yerindeyse bişey olmaz
Sdnbln Bu gibi durumlrda kesinlikle dr a götürülmeli . Belli olmaz çünkü .gülücük saçsa bile darbeler kan toplanmalarına neden olabilir bir dahakinr ilk iş bir doktorla görüşün bence buraya yazmadan 🙏🏻❤️