Sarem0 Mama ile beslenen bebeklere su veriyormusunuz? Kafam cok karisik 2.5 aylik kizim bugune kadar kasikla bi iki kez verdim bugunde biberonla verdim cok susamis gibi icti su'yu . Susadigi icinmi icti bilemedim
Lovely90 Sarem0 mamasını verdikten sonra bi çay kaşığı veriliyor su ama biberonla neden verdin ki canım :) midesi dolar boş suyla
Sarem0 Lovely90 kasikla verdiginde su yu geri cikarip burun kivirdi biberona 10cc koydum deneme amacli cuuk cuk cekiyoo dedim mama sandin sanirim sen bunu
Nuraylarin Biim doktorumuz verme diyordu 3ayliginda kontrole gitdik esim israr etdi doktora tamam ver dedi ama cok az ben vermiyorum zaten sadece kusarsa agzinda kusmuk kalirsa bi iki kasik veriyorum azino durulama amacli
Hatice_basyol43 Nuraylarin bence o kadar az vermeyin ya ben mama verdikten sonra gunde 1 kez bile olsun veriyorum zaten kendisi iki çekip birakiyor hic vermedinmi de cigerleri kurur allah korusun
Sarem0 Hatice_basyol43 gunde 5 sefer cisli bezi dolu dolu verirse bebek sagliklidir verme dedi doktor , Baska bi doktorda her mama sonrasi 1 kasik ver dedi
yldrm986 Bize doktorumuz verme demişti,ilk 6 ay aldığı mama zaten formül süt yani anne sütü gibi düşün demişti,o yüzden vermedim canım
Selin95 Sarem0 her mamadan sonra su ver canım mama suni birsey anne sütü gibi değiş bende veriyorum mama arkasından su hemen
Yagmurmert Doktorlar bu konuda 2ye bölünmüş durumda ama ben yinede veriyorum. Kaç kez çevremden duydum. Su vermemiş anneler 6.aya kadar. Bebeğin huysuzluğuyla hastanye gidiyolar. Bebek susuz kalmış ve kum döküyomuş. Sudan zarar gelmez diye düşünüyorum ve veriyorum
SelinEdiz Sarem0 bizim doktorumuzda verme dedi ondan önce aile hekime sormuştum o da verme dedi havalar ısınmaya başlıyor eğer çişli bezlerinde azalma olursa ya da idrarı koyulaşırsa o zaman vermeye başlarsın dedi