Kızlar 10 günlük bebeğim doğduğundan beri emmiyor biberonla sağıp veriyorum sütümü ama 2 3 gündür sanki doymuyor sürekli istiyor öyle oldukça bende sürekli biberonla sağıp veriyorum 1 saatte bir bazen yarım saate bir bile oluyor en az bi içmesinde 40 ml 60 ml içiyor ama bugün sütüm çok az gelmeye başladı normalde biberonun boyutu 120 ml hepsi doluyordu şimdi 60 ml anca doluyor neden böyle oluyor bebeğimin bu kadar emmesi normal mi benmi fazla veriyorum acaba ağlıyor parmaklarını emiyor özellikle gece daha çok huysuzlanıyor