Muzeyyen61_ özel hastanede oldunuz sanırım devlet hastaneleri daha riskli hastalara yapıyor. Sormamın sebebi hep kiloluydum ve bekarken diyet yapıp harika kilo vermiştim fakat doğumdan sonra kendimi tutamıyorum ve hiç olmadığım kilolara çıktık ben de ameliyat düşünüyorum. Hangi bölüme gitmem gerek bunun için ?