ulkummm Annesi 37.7 fazla bir ates değil. Üzerini inceleyin ya da ılık dus. Ilık kompres yapın. Ayak altına sarımsaklı zeytinyağını biraz dolapta bekletip surun çorap giydirin sabah düşer ins. Yani enfeksiyon falan gibi bi durumdan cikmadiysa atesi. Genel durumunu kontrol edin bi de.
2 kez yaşadım aynı durumu. Biri enfeksiyondu biri soğuk algınlığı. Ama atesi cok yüksek değil.