Bihitta bende ilk 1 ay dokunmamıştım o tabakayı temizlemeye daha doğrusu yeltenemedim bişey olmasından korktuğum için, zaten normal altını temizlediğimde pamukla temizliyorum ama arasını temizlemeye pamuk yetmedi yumuşak geldi bende kulak çöpüyle hafif hafif aldım o katmanı sonra güzelce yine temizledim kızarmamasına dikkat ettim şuan 2 ay 22 günlüğüz artık eskisi gibi çok olmuyor galiba pişik kremi vs birikiyor ondan oluşuyor o beyaz tabaka