Senemmm11 Aysealprsln kilosuna göre alıyorum. 10 aylıkken 4 numara kullanıyordum hala aynı devam ediyoruz
Balkes 9 aylik 5 numara kullaniyor . Bezin markası ve bebeğinizin kilosu belirliyor ay olarak baz almayin bence…(Evy baby nin kalıbı kucuk kullandiginiz bedenden büyük alınması gerekiyor mesela .) Prima gunluk ve aktif bebek 5 numara kullaniyoruz.
Aysealprsln Slpp kullanıyorum ben mesela iz yapio da acaba küçük mu geliyor diye tereddütte kaldım. Iz yapmayan bez varmı acaba bildiğiniz
Lagertha Aysealprsln ben doğduğundan beri prima kullanıyorum iz yapıyor ve çoğu zaman taşıyordu poposu hep kırmızıydı ne kadar pişik kremi sürsem de geçmiyordu. bir ara molfix denedim o da iz yaptı. Geçen gün komili aldım iz ve taşırma yapmadı hiç ve kızarıklığı geçti şimdilik memnunum.