21 günlük bebeğim doğduğundan beri hep emmeyi sevdi saatlerce bıraksam emiyor sürekli memede durmak memede uyumak istiyor. Sütümün olduğundan eminden aslında. Sağıyorum da bazen güzel geliyor 100 ml falan rahat çıkıyor da anca elim yorulunca bırakıyorum. Günde en az 5 6 bez değiştiriyorum kakası çişi de gayet yeterli bence. Ama bugün çok huzursuzdu hep emmek istedi artık göğüslerim yumuşacıkta farkındayım. Emziyiroum 10 dk rahat sonra yine ağlıyor. Dolapta az bir sağılmış sütüm vardı onu verdim ve çocuk yeni emmesine rağmen 80 ml sütü direkt içti. Acaba sütüm mü yetersiz geliyor? Yoksa bugüne özgü mü böyle oldu? Mamaya mı başlasam? Lütfen yardım.