poncikci Kızlar ağdadan sonra bacak içlerinde ve üst kısımlarında kahverengi lekeler oluştu sanki doğum lekesi gibi. neden oldu anlamadım, önceden de hep ağda yaptırırım hiç olmamıştı, başına gelen varmı? Nasıl geçicek eski haline dönücek?
Gulsen4224 poncikci bol bol kese cnm🌸 ağda sıcak iken yapılmış olur ise yada sert uygulama oldu ise lekelenme olabiliyor
miusu poncikci ağda çok mu sıcaktı? sıcak olunca öyle oluyo diye biliyorum aklında olsun güneş gören yerinde olursa güneşten koru yoksa kalıcı olur leke
poncikci Gulsen4224 teşekkür ederim canım keseyi düşündüm ama daha fazla tahriş olurmu diye aklıma geldi