Ipekada34 17 aylık oğlum var rota virüsü aşısı, menenjit A, menenjit B tüm özel aşıları bitirdik. Büyük oğlum 14 yaşında o dönemde bunlar o kadar yaygın değildi yaptırmamıştım rota haricinde ama menenjit B grubu için aşı yaş aralığı 2ay-50 yaş. Bundan dolayı büyük çocuğuma yaptırmayı düşünüyorum. Bu aşı özellikle yurtdışına çıkan yabancılarla muhatap olan grup için çok daha önemli. Şimdi 3. hamileyim doğum bütçesine bir de aşı parasını eklemeye düşünüyorum 🙈 Malum devlet ödemiyor. Bu üzücü işte paran yoksa tamamen şansa bırakılıyor bu iş ☹️