Haticesarii Kızlar kafama takıldı 2 aylık bebegim var normalde dikkat çekici değil ama bazen resim çekilirken filan fark ediyorum alt dudağı kayıyor sanki neden öyle bilgisi olan varsa yazabilir mu yani normal mi yenidoğanda yoksa doktora goturmeli miyim
Ikrazumra19 Haticesarii duymadim hic yanklarinda filan farklilik varmi biri daha kucuk yada buyuk gibi yakalarsaniz resim atin
Smali Haticesarii kuzum normal doğum mu? Benim beybimde de göz ve ağızda vardı.vakumla işlem yapılmıştı.ondan diye düşünmustuk.norologa götürdük herşey normal dedi.suan 7,5 aylık nerdeyse hiç kalmadi.
Ikrazumra19 Haticesarii resim varmi hic benim kziiminda sol yanagi daha kucuk sag bi daha dolgun benden baska hatta esim bile fark etmiyor ama aynanin karşısına gecince fark ediyorum ben
serato Ikrazumra19 sebebi neymiş bir sonuç alabildiniz mi? benim oğlumun da sağ yanak daha şişik duruyor. Yüz asimetrisine takık olduğum için çok dikkatimi çekiyor. Doktorlara anlattığımda kaale alan olmadı..
Ikrazumra19 serato bizim sol yanak oyle yuz asimetrik 8.ayda fark ettim ben haric esim bile fark etmiyordu zorla inandirdim cetraha goturduk ultrason cekildi kist kitle yok sukur sonra cocuk doktorumiz yuzunun sekli boyle yapacak birsey yok dedi oyle kimse fark etmrse ben hala fark ediyorum
serato Ikrazumra19 biz de götürdük beyin cerrahına, ultrason bile çektirmedi. Bize çocuğu ona götürdüğümüz için deli muamelesi yaptı hatta, çocukta sorun yok neyine bakayım der gibi. Bari ultrason çektirseymişiz biz de..
Ikrazumra19 serato bizim goturdugumuz cocuk cerrahiydi direk yumusak doku ultrasonu istedi bizde hemen çektirdik cok sukur birsey cikmadi xaten disardan bakan insab hic fsrk etmedi ama ben fark ediyordum