ElSa2811 Bebeğimin göbek bağı geç düştüğü için gümüş nitratla yakıldı doktora ne zaman banyo yapabilir diye sormayı unuttum kaç gün geçmesi gerekir üstünden hemen yıkansa sorun olur mu
GokturkAlp ElSa2811 Bizimde aynı işlem yapıldı, doktor 1 hafta sonra tekrar gelin kuruyup kuramadığına bakalım, gerekirse tekrar uygularız demişti, o süre zarfı boyunca yıkamadık. Yani 1 hafta bekledik.
Cansuyutir ElSa2811 yakma işleminden sonra bebeğin göbek çevresi karardımı? Benimkinde kararma oldu 1 hafta oldu hala geçmedi normal bişey mi emin olamıyorum😰