Bebeğim tam 6 aylık. Bebeğim hep 2 3 kişi ile birlikte bakıldı bebeğimle hiç yalnız kalmadım. Doğal olarak çok hareketli ve ilgi isteyen bir bebek. İlgi olmadı mı asla durmuyor. Şu sıralar dişi de çıkıyor. Mama verdiğimiz için meme emmedi hala uğraşıyorum ama olmuyor gibi. Unutmuyor asla biberonu.
Haftada 3 gün öğlene kadar işe gidecektim. Şimdi haftada 3 gün 4 e kadar oldu.
Ama vicdan azabı duyuyorum. Sizce abartıyor muyum? Bebeğime annem bakacak ben de haftanın 4 günü evde olacağım. Eşim 6 ay evde dur diyor ama 6 ay benim için çok uzun bir süre bazı mecburi sebeplerden dolayı 2 3 ay istiyorum o da işim gereği zor gibi.
Siz olsanız ne yaparsınız?
Bebek psikolojisinden anlayan birileri de fikir verirse sevinirim. Bebeğim çok etkilenir mi?