Ygtakn bizim doktorumuz da mecbur kalmadıkça önermiyorum, bekleyin dedi. Ama bazı durumlarda yapılır (sabun olayını ilk kez duydum onun için bisi diyemem) hatta fitil de verilir. Kabız olup taş gibi kakayi çıkaramayan çocuklar oluyor bazen, o duruma gelmeye gerek yok bence. Doktorla iletişim halinde olmak en sağlıklısı 👍