Oğlum ilk doğduğu zaman emzik verdim ve tuttu ama 3.aydan sonra emzik tutmamaya başladı wee baby ve nukk markalarını denedim sadece ilk başlarda sıkıntı yok ama şuan kesinlikle almıyor şuan 6aylık olmak üzere ve bips marka emzikleri aşırı beğeniyorm kullananlar memnun mu bebekler kolay tutuyor mu. Yada emziğe gerek var mı alışmaması daha mı iyi