Mehtaptvz Denizalp normalde 2 yasina kadar onermiyorlar bende çok kustugu donemlerde kullandim yumusak bi yastik ama şuan kullanmiyorum düz yatmalari omurilikleri icin onemliymis
Nulufer25 Ben de kullandım yastık ama çok alçak bir yastık kullandım ve yün yastık kullanmadım herkes tepki gösterdi ama kullanmadım