Kizlar evleneli 2 sene oldu . 2 senedir surekli camasirlarim kuru ve pis kokulu cikiyo . Servisi cagirdik yok gider altta oldugu icin koku yapiyo vs dedi . Simdi yeni eve tasindik gider orta da yine koku yine kuru cikiyo . Var mi boyle bi sey basina gelen . Simdi yine camasir serdim les gibi kokuyolar yikamadan once daha guzel kokuyodu camasirlarim inanin . Bi cozumu var mi acaba . Yoksa satip yeni bi tane daha alicam . Yeni tasindik zorlicak gibi bizi 😑