Kızlar oglum 14 aylık ve gelişim gerılıgı var yani suan 6 7 aylık cpcugun hareketlerınden hareketleri desteksiz oturamıyo çocuk norolojıye göturduk EEG ve Emar çekılcegini söyledi boyle bı olay yasayan varmı acaba yada tanıdıklarında boyle durum olan nasıl bı surec ilerleyck sizlere sormak istedım