Kızlar bebeğim doğduğundan beri hep gece olduğunu ve gece uykularını bildi yani 8 9 gibi uyurdu hep gece kaç defa uyandığı önemli değildi ama nolduysa şu 3 gündür uyumaz oldu gündüz uyumuyor gece yine uyumuyor çıldırcam ben uykusuzluktan geberiyorum 2 gün sonra tam 3 aylık olcak noldu birden böyle atak haftasımı bu 3. Aya girerken buny yaşayan oldumu eski düzenine dönermi tekrar 🤦😢