Merhaba hanımlar bilgisi olan bana yardımcı olabilir mi ? Ben şuan 3.5 aylık hamileyim ve 11 aylık oğlum var . Memeden bırakmak zorundayım sanırım doktor bütün vitamini o içiyor digerine kalmaz gibi sözler etti boyle bir durumla karşı karşıya kalan varsa bana yardımcı olabilir mi acaba ? O kadar zorlanıyorum ki oğlumda memeye çok düşkün ve daha küçük normal olarak düşkün olması . Gece yanımda uyurdu uyanınca meme verirdim şimdi uyanıyor ve saatlerce ağlıyor süt ve suyu karıştırıp içine bisküvi koyuyorum onu içiyor ama yine ağlıyor meme istiyor ne yapmalıyım en azından gece versem bir sakıncasi olur mu? Doktor bu yönden bı açıklamada bulunmuyor maalesef .☹️