emirinannesi17 Doctorr on alttan değil Bizim yandan biraz orda dış cikcak gibi duruyor ama beklemedeyim
Minikmucizem02 emirinannesi17 inanırım vala bizim de 1 yaş sonrası aynı bahsettiğiniz gibi oldu. Çalışıyorum bide sanki beni bıraktın gittiğinin hıncını alıyo resmen 🙂işten geldiğimde canımdan bezdiryo
Minnosunaannesiii emirinannesi17 bizde ayrıyız ya diş salyasi var 3 ay olmadan başladı yarın 4 aylık olcaz hâlâ devam ediyor ama jel sürüyorum ben çok salyası olunca kesiyo hemen huzursuzluğu da geciyo
Tugcecivan emirinannesi17 o aylarda ellerini kesfediyorlsr bide bizimkide sap.sup elini emerdi ağzına.soksrdi , ama damaklari sertlestiyse eli kulağındadir çıkar yakında